درب ضد سرقت ارزان در تبريز

درب ضد سرقت غرب تهران

فروش درب ضد سرقت در شهر تهران از نظر جنس بدنه، تنوع قفل و طبیعتا از لحاظ قیمت تمام شده با یکدیگر فرق دارند. لیست قیمت فروش انواع درب ضد سرقت ترکیه و چینی را ميتوان در شركت هاي تبريز تهيه نمود.

درب ضد سرقت از نظر جنس بدنه، قفل و لولا با درب های معمولی متفاوت است. مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و برخی انواع آن در برابر برش و تخریب نیز مقاوم هستند.

درب ضد سرقت ارزان در غرب تهران

درب ضد سرقت ارزان

شامل دو دسته است:

  • درب ضد سرقت ارزان چيني

جزو بي كيفيت ترين درب هاي بازار ميباشد و ساخت كشور چين است. كيفيت آنها به قدري پايين است كه اصلا نميتوان آنها را جزو درب ضد سرقت يه حسال اورد چون ضمن استفاده از مواد بي كيفيت خبري از فولاد در آن نيست و ورق اهني مورد استفاده در آن استقامت لازم در برابر ضربات و فشارهاي وارده در مواقع لزوم را ندارد. راهكارهايي كه سازنده هاي اين گونه درب ها براي بالا بردن استقامت ان در برابر ديلم به كار برده اند (قفل چنگكي – قفل مركزي) بي تاثير بوده و باكيفيت ترين درب ضد سرقت چيني هم خلاف قيافه فريبنده كه دارد استقامت لازم را ندارد.ونيز با توجه به بالارفتن قيمت دلار ديگر توحيه اقتصادي براي خريد اين گونه درب هاي ضد سرقت ارزان وجود ندارد.

درب ضد سرقت ارزان در تبريز

  • درب ضد سرقت ارزان ايرانی

درب هاي ضد سرقت ايراني در مقايسه با نوع چيني آن از كيفيت بالاتري برخوردار است و آن هم به دلايل زير مي باشد:

  • استفاده از فولاد به جاي آهن در اين گونه از درب ها مي باشد. دليل استفاده از يك سازه فولادي در داخل درب اين است كه آن درب استقامت بالاتري نسبت به ديگر درب ضد سرقت ارزان برخوردار است كه آن هم به دليل چينش فولادي است كه داخل ان وجود دارد و ميتواند ديلم را خنثي كند.
  • ونيز در هر دوسمت درب ضد سرقت ايراني يك ام دي اف(كه همين ام دي اف باعث مقاومت درب شده در دو طرف درب) قرار دارد كه به وسيله يك رويه PVC زيباسازي شده است(بوسيله چسب ممبران لايه پي وي سي روي ام دي اف وكيوم شده).

درب ضد سرقت ارزان در تبريز

قيمت فروش درب ضد سرقت غرب تهران

يكي از توليد كنندگان بزرگ درب هاي ضد سرقت ارزان در كشور استان تهران، غرب تهران مي باشد.

این که فروشندگان درب ضد سرقت  چه نوعی درب ضد سرقت و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند، عاملی تاثیر گذار در خرید این مدل درب خواهد بود.

با مقايسه انواع درب هاي ضد سرقت و درب فلزی در تبريز ميتوان بهترين آنها را خريداري كرد.

از سایت دیگر ما دیدن کنید 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *