درب هاي hdf با قيمت ارزان

Hdf تخته فيبري است كه با براده چوب يا خمير چوب ساخته مي شود و در صنعت كفپوش از آن استفاده مي شود. ليست قيمت خريد اين درب ها با قيمت ارزان را ميتوان از شركت هاي توليدكننده درب تهيه نمود.

اچ دی اف نوعی تخته فیبر است و جزئ فراورده هاي چوبي است که به روش خشک تولید می شود.

چگالی بالای HDF از آن ماده‌ای مستحکم برای تولید کف‌پوش لمینتی یا کف‌پوش چوب سخت اصلاح‌شده ساخته است. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد.

درب اچ دی اف معمولا برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شود اما به دلیل چگالی ورق اچ دی اف برای درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب ساختمان مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. قیمت درب داخلی ساختمانی HDF بر مبنای نوع رویه قیمت گذاری می شود.

درب هاي hdf با قيمت ارزان

انواع رويه درب  HDF

  • رويه هايي از جنس اچ دي اف به صورت ورق مسطح

این نوع ورق ها با ضخامت ۳ میلی متر در بازار وجود دارد و جایگزین خوبی برای MDF می باشد و در میز های تلویزیون و … به کار می روند.رویه های اچ دی اف استفاده شده در صنعت چوب از جنس فیبر می باشند.

  • ورق هاي اچ دي اف قالب گيري شده

در این روش خمیر اچ دي اف را در شکل های مختلف قالب گیری می کنند و رگه های مشابه چوب در این نوع ورق ها وجود دارند که نتیجه ی کار ورق را به شکل چوب درمی آورد.

  • ورق هايي با جنس ملامينه

این نوع ورق ها نیز ضخامتی ۳ میلی متری دارند  و بیشتر در درب های مخصوص حمام و توالت و درب اتاق خواب و درب ضد سرقت  و درب ورودی استفاده می شوند. اما ورق های با ضخامت ۶ میلی متر نیز می توانند برای درب های ورودی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع درب HDF

  • درب تمام چوبي
  • درب روكشي

درب هاي hdf با قيمت ارزان

ليست خريد درب  hdf با قيمت ارزان

درب‌های داخلی از جمله عناصری هستند که تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون فضاها دارند. علاوه بر زيبايي قيمت محصول يكي از اركان خريد است.

امروزه درب هاي اچ دي اف محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. این درب‌ها، علاوه بر سبک بودن از قیمت مناسبی برخوردار هستند. قیمت انواع درب های اچ دی اف داخلی از 43 هزار تومان تا 160 هزار تومان است.

قیمت چهارچوب چوبی هم حدود متری 25 هزار تومان است. و بسيار مقرون به صرفه مي باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *