شیره

گفته می شود از شکر سالم تر است و برای استخراج پنج شیره انواع خرما و تهیه ملاس از آن از دستگاه خاصی استفاده می شود و قیمت آن بسته به نوع آن متفاوت است برخی می گویند ملاس ممکن است.

خواص درمانی منحصر به فردی داشته باشد. مزایا، زیرا این مقاله همه چیز را در مورد استخراج ملاس از خرما توضیح می دهد. از آنجایی که ملاس حاوی بسیاری از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های مهم است.

نسبت به شکر تصفیه شده گزینه بهتری است، با این حال، همچنان حاوی قند است و در صورت مصرف زیاد مضر است. تهیه شیره خرما: خرما به روش سنتی و صنعتی استخراج می شود که در روش سنتی ۱۵ درصد خرمای کامل را فشار می دهند .

اما با روش صنعتی می توان آن را تا ۶۰ درصد افزایش داد روش سنتی تهیه شیره خرما: البته این کار به دو صورت انجام می شود: در کتری های جوشان: خرما را بدون هسته و درب کتری فرو کنید و وزن آب میوه را اضافه کنید.

شیره

این کار را یکی دو بار تکرار کنید، سپس شیره را تا زمانی گرم کنید که به خوبی غلیظ شود، این روش در خانواده هایی که در محلی زندگی می کنند که خرما به تعداد زیاد یافت می شود.

بیشتر رایج است. طرز تهیه شیره خرما در ظروف بتنی: به این ترتیب خرما را در ظروف بتنی در ارتفاع 1 تا 1.5 متری از سطح زمین می ریزند و با فشرده شدن خرما، شیره آن را از سوراخ ته آن خارج می کنند.

حوض ها و جمع آوری شده.همچنین شیره خرمای طبیعی تجهیزات ملاس خرما قیمت شکر خرما در تونست.

در مورد ایرادات تولید شیره سنتی خرما: بهداشت نامناسب، راندمان تولید پایین، غلظت شیره حاصله برای جلوگیری از عطسه و کپک زدن کافی نیست، کارگاه های سنتی تولید خرما.

کنید شیرینی زنجبیلی و آن را اضافه کنید تا شیرینی های دیگر پخته شود. از سلامت استخوان‌ها حمایت می‌کند.

همه می‌دانند که کلسیم برای استخوان‌های قوی ضروری است، اما همه اهمیت منیزیم در رشد آنها را نمی‌دانند. ملاس خرما حاوی کلسیم و منیزیم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *