پیاز

همبشه پیاز خشک صادراتی را برای نگهداری در زمستان درمان کنید، پیاز تند انتخاب بهتری است به عنوان یک قاعده کلی، مراقبت از پیاز ملایم معمولاً بسیار بزرگ است و پوست های کاغذی مانندی دارد.

که به راحتی پوست می شود. وقتی برش خورده، پیازها آبدار هستند و حلقه ها نسبتاً ضخیم هستند.

پیازهای تند به طور قابل توجهی از نظر اندازه کوچکتر هستند و پوست سفت دارند. هنگامی که باز می شود، حلقه ها به طور قابل توجهی نازک تر می شوند و چشمان شما احتمالا شروع به آبریزش می کنند.

پیازهای ملایم، خشک یا پخته شده، حداکثر تا یک یا دو ماه ماندگاری دارند. در مقابل، پیاز تند می تواند در تمام زمستان در شرایط ایده آل دوام بیاورد.

پیاز

ترکیبات گوگردی که باعث ایجاد اشک در چشمان شما هنگام بریدن پیاز تند می شود نیز روند پوسیدگی را کند می کند.
انواع محبوب پیاز تند عبارتند

برگ ها را کوتاه کنید. برگ های چروکیده را با قیچی یا قیچی جدا کنید و با برس زدن هر توده بزرگ خاک به آرامی ریشه ها را پاک کنید.

این مرحله فقط در صورتی ضروری است که پیازها از باغ شما برداشت شده باشد. اگر آنها را از فروشگاه می‌خرید، احتمالاً برگ‌ها و کثیفی‌ها از قبل پاک شده‌اند.

توجه داشته باشید که پیاز را فقط باید بعد از اینکه برگ های گیاه شروع به ضعیف شدن و “شکستن” کردند، برداشت کرد که نشان دهنده توقف رشد گیاه است.

فقط پیازهای کاملا بالغ باید برای نگهداری در زمستان خشک شوند توجه داشته باشید که برای بهترین نتیجه باید پیازهای خود را به محض برداشت خشک یا خشک کنید.

قسمت های بالای آن را برش دهید از آنجایی که پیازها خوب می شوند، باید دو یا سه بار با جمع شدن ساقه روی آن را برش دهید. وقتی پیازها کاملا سفت شدند بقیه گردن ها را جدا کنید. ریشه ها نیز باید کوتاه شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *