استفاده از شیشه پاک کن راپیدو در استخری در تهران موجب پلمپ استخر شد

شیشه پاک کن ها در طول جنگ جهانی دوم بر اساس ضرورت به وجود آمدند. نیروی هوایی ایالات متحده با انباشته شدن بر روی توپچی های پلکسی گلاس B-29 مشکل داشت.

یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شیشه پاک کن ها، شیشه پاک کن راپیدو می باشد و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد.

 کثیفی و کثیفی باعث می شد توپچی ها نتوانند چیزی را ببینند یا هدف بگیرند. محصولی مورد نیاز بود که به طور موثر و بدون ایجاد رگه تمیز کند.

شیشه پاک کن تجاری تولید شده در دهه 1940 در دسترس عموم قرار گرفت. محصول جدید قدرتمند و موثر، کار سخت را از تمیز کردن پنجره‌ها، آینه‌ها و سایر سطوح براق در خانه برداشت.

امروزه شیشه پاک کن یکی از لوازم اصلی نظافت منزل است. شیشه پاک کن حتی در سال 2002 در کمدی موفق عروسی یونانی چاق من نقش مکمل داشت.

 این فیلم که بر سنت های یک خانواده یونانی عجیب و غریب متمرکز بود، یک پدرسالار را نشان می داد که به خواص درمانی شیشه پاک کن اعتقاد داشت.

شیشه پاک کن

در حالی که ما شیشه پاک کن را برای درمان بیماری های جسمانی توصیه نمی کنیم به یاد داشته باشید که همیشه دستورالعمل های روی برچسب هر محصول را دنبال کنید، استفاده به یاد ماندنی فیلم از شیشه پاک کن نشان دهنده جایگاه این محصول در خانه های ما و فرهنگ عمومی ما است.

کار سختی دارند. آنها باید کثیفی و کثیفی را از بین ببرند، سطحی را براق کنند، و مهمتر از همه، آنها باید همه این کارها را بدون برجای گذاشتن رگه ها یا فیلم ها انجام دهند.

 این یک سفارش بلند است، اما تحقیقات و شیمی پشت شیشه پاک کن ها همه چیز را ممکن کرده است.

پاک کننده های شیشه معمولا حاوی سورفکتانت ها و حلال هایی هستند که به سطح شیشه می چسبند و کثیفی و آلودگی را از بین می برند و درخشندگی بیشتری برای سطوح براق ایجاد می کنند. حتی گاهی اوقات عطرهایی برای عطر دلپذیر دارند.

 این ترکیب بسیار کارآمد به تمیز کردن آسان سطوح کمک می‌کند بدون اینکه بقایایی که در آینه‌ها و پنجره‌های ما به‌صورت رگه‌ای ظاهر می‌شوند، باقی بماند.