اقدام خنده دار راننده بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که سوژه فضای مجازی شد

همان طور که می دانید بیل مکانیکی چرخ لاستیکی تجهیزات ویژه ای برای جابجایی زمین است که برای کار با مواد فله، بارگیری تخلیه آنها و برای حفاری استفاده می شود.

ساخت و ساز جاده، محوطه سازی، معدن  تنها بخشی از کاربرد این تکنیک است.

برای اینکه تجهیزات کارآمد و با قدرت کامل کار کنند، لازم است تایرهای یک بیل مکانیکی چرخدار را به درستی انتخاب و خریداری کنید .

کارمندان واجد شرایط شرکت “SpetsShinaYug” به شما در انتخاب کمک می کنند.

به همین دلیل است که با ما تایرهایی برای بیل های چرخ دار پیدا خواهید کرد که شرایط کاری شما را برآورده می کند.

برای جابجایی های مکرر روی سطوح سخت، لاستیک های بیل مکانیکی برای شما مناسب هستند، با الگوی آج متراکم که رانندگی مکرر روی آسفالت و حرکت از جسمی به شی دیگر را تحمل می کند.

بیل

برای کارکرد بیل مکانیکی در شرایط خارج از جاده، لاستیک های بیل مکانیکی با سیم و دیواره تقویت شده، محافظت شده از هرگونه آسیب مکانیکی مورد نیاز است.

پارامترهای اصلی لاستیک برای بیل مکانیکی:

دشمنان اصلی پایداری هر تکنیک سطوح ناهموار و ناهمگونی خاک هستند. بیل مکانیکی اغلب مجبور است با شرایط کاری سخت مواجه شود.

برای کار طولانی و ایمن در شرایط دشوار، ارزش انتخاب چرخ برای یک بیل مکانیکی با لنگ های برجسته و طراحی محافظت شده را دارد.

لایه لاستیک بیل مکانیکی: یکی از مهم ترین شاخص های لاستیک برای بیل مکانیکی، درجه لایه است که ظرفیت بارگذاری تایر، حداکثر سرعت مجاز و استحکام را تعیین می کند.

فراموش نکنید که تایرهای بیل مکانیکی باید نه تنها وزن خود وسیله نقلیه مخصوص، بلکه کالاهای حمل شده را نیز تحمل کنند. نرخ لایه، به عنوان یک قاعده، از 14PR است.

لاستیک های ساختمانی برای بیل مکانیکی معمولاً دارای طراحی پنوماتیک هستند که از یک تایر و یک محفظه پنوماتیک تشکیل شده است.

جنبه متمایز این طراحی تایر، خاصیت میرایی خوب لاستیک های بیل مکانیکی است.

لاستیک روی بیل مکانیکی اتلاف گرمای خوبی دارد که به جلوگیری از گرمای بیش از حد در طول کار طولانی مدت کمک می کند.
انتخاب الگوی آج:

هنگام انتخاب الگوی آج، باید بدانید که تجهیزات کجا کار می کنند، در چه شرایطی کار می کنند، سپس درک درستی از اینکه چه لاستیک هایی برای بیل مکانیکی بخرید وجود خواهد داشت.

به عنوان یک قاعده، تایر برای بیل مکانیکی می تواند هر سطحی را کنترل کند: شن، برف و خارج از جاده. هنگام نصب لاستیک ها باید جهت گیری آنها را در نظر گرفت.

لاستیک روی بیل مکانیکی به راحتی خود تمیز می شود. دوربین لودرهای بکهو را می توان با تایرهای لوله ای و بدون تیوب نصب کرد.

رایج ترین لاستیک های لوله ای: قیمت لاستیک برای بیل مکانیکی بدون لوله بالاتر خواهد بود، اما آنها مزایای خود را دارند. این چرخ های بیل مکانیکی کمتر مستعد بریدگی هستند و گرما را به خوبی دفع می کنند.