با حوله کلاه دار گلبافت می توانید در زمستان از سرما حفظ بمانید

حوله نمایش حوله حمام یا دستی و حوله کلاه دار گلبافت است که دارای تزئیناتی مانند ساتن، توری یا کتانی است که روی آن دوخته شده یا گلدوزی روی آن انجام شده است  عمدتاً برای اینکه خوب به نظر برسد.

آنها برای افزودن یک لمس تزئینی، معمولاً در حمام، معمولاً در ایالات متحده استفاده می شوند.

آنها معمولاً برای خشک کردن استفاده نمی شوند، زیرا شستشوی معمولی باعث از بین رفتن تزئینات اضافی و همچنین سگک های حوله می شود (زیرا حوله ها معمولاً به طور متفاوتی نسبت به تراش کوچک می شوند).

حوله ورزشی، یا (مصنوعی) بابونه، حوله ای است که در اصل برای شناگران و غواصان ساخته شده است و به دلیل خاصیت فوق العاده جاذب آن مورد علاقه است.

حوله‌های ورزشی را می‌توان در صورت اشباع شدن چروک کرد و باعث می‌شود حوله بتواند آب را دوباره جذب کند، اگرچه خشک نیست. این ویژگی ها، همراه با ماهیت جمع و جور آنها، حوله های ورزشی را در بین علاقه مندان به فضای باز و ورزش محبوب تر کرده است.

مواد جاذب در حوله‌های ورزشی ممکن است از ویسکوز، PVA یا میکروفیبر ساخته شده باشد که برای دوام، پلی استر بافته شده است.

برخی از تولیدکنندگان برای جلوگیری از رشد میکروبی و بوهای مرتبط با آن، ترکیبات یون نقره یا ترکیبات را در حوله های خود قرار می دهند.

هنگامی که در خواب حوله می بینید، ممکن است چند معنی متفاوت داشته باشد.

حوله

ممکن است نشان دهنده نظافت یا بهداشت شما باشد، یا ممکن است نشانه ای باشد که احساس می کنید تحت فشار هستید یا استرس دارید همچنین می تواند نمادی از مردانگی یا زنانگی شما باشد.

در این مقاله، معانی مختلف رویاها در مورد حوله را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

اگر مجموعه های مختلفی از حوله دارید، احتمالاً متوجه تضاد وزن آنها شده اید، حتی اگر از یک پارچه ساخته شده باشند.

این به دلیل GSM حوله یا گرم بر متر مربع است که چگالی را اندازه گیری می کند.

آن را a. آن را معادل تعداد نخ برای ورق ها در نظر بگیرید.

Ariel Kaye بنیانگذار Parachute می گوید: تراکم حلقه و ضخامت نخ، وزن کلی حوله را تعیین می کند.

هرچه کاموا سنگین‌تر باشد و به حلقه‌ها نزدیک‌تر باشد، وزن حوله بیشتر می‌شود. محدوده استاندارد بین 300-900 گرم در متر است. هرچه تعداد کمتر باشد، حوله سبک تر است.

gsm پایین به معنای کیفیت پایین نیست، اما حوله آن عنصر فوق العاده کرکی را نخواهد داشت. حوله‌های کم وزن برای باشگاه مناسب هستند یا اگر می‌خواهید چیزی سبک و سریع خشک شوند.

برای گزینه ای ضخیم تر یا آبگرم مانند، حوله های حمامی را در محدوده 800+ GSM در نظر بگیرید.