با مایع ظرفشویی یک لیتری دورتو پاکیزگی ظرف هایتان را به ما بسپارید

اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید همیشه با احترام به محیط زیست در انتخاب مایع ظرفشویی یک لیتری دورتو در نظر گرفت.

حتی بسته بندی مواد شوینده ظروف نیز بر آلودگی تأثیر می گذارد، بنابراین همیشه توجه داشته باشید که بسته بندی 100٪ قابل بازیافت باشد و درصد پلاستیک آن در محدوده مجاز باشد.

نکته دیگری که باید بررسی شود وجود دیسپنسر در درپوش است تا از ریختن ناخواسته یا بیش از حد محصول جلوگیری شود و مقدار مناسب مصرف شود.

همچنین، مجدداً برای کاهش آلودگی، نگهداری بطری برای استفاده مجدد نیز چنین خواهد بود.

در واقع، می‌توانید تصمیم بگیرید که هر زمان که می‌توانید، مواد شوینده را از توزیع‌کنندگان مجاز خریداری کنید یا مواد شوینده ظرفشویی را در بسته‌های 5 یا 10 لیتری پر کنید.

مایع ظرفشویی

همچنین در این مورد بررسی کنید که بسته پرکننده مجدد قابل بازیافت باشد و ترکیب مواد شوینده برای ظروف مناسب باشد.

ر این مرحله، پس از تعیین موارد مهمی که هنگام انتخاب مواد شوینده ظرفشویی باید بررسی شود، بیایید ببینیم که چگونه در مقابل قفسه سوپرمارکت یا سایتی که محصولات را به فروش می رساند، رفتار کنیم.

به طور کلی انتخاب در قفسه، چه فیزیکی یا مجازی، بین مواد شوینده سنتی ظرفشویی، کنسانتره و سوپر کنسانتره است.

تا آنجا که به قیمت به وزن مربوط می شود، در بسیاری از موارد شما برای کنسانتره هزینه بیشتری می پردازید، اما وقتی به نسبت کیفیت به قیمت نگاه می کنید، می بینید که تفاوت آنقدرها هم زیاد نیست.

در واقع، در بسیاری از موارد، هنگامی که یک ماده شوینده ظرفشویی فوق غلیظ را انتخاب می کنید، می توانید در هزینه نیز صرفه جویی کنید.

این یک وضعیت نسبتاً مکرر است، به عنوان مثال، هنگامی که بسته های نوع پر کردن مجدد خریداری می شوند که حاوی مقدار زیادی محصول هستند.

با این حال، هنگام انتخاب مواد شوینده ظروف فوق غلیظ، باید بسیار مراقب باشید که یک تلگراف نیز وجود داشته باشد تا همیشه مقدار مناسبی مصرف کنید.