تصویری از آخرین عقاب باقی مانده در ایران!

تصاویری از آخرین عقاب باقی مانده در ایران در فضای مجازی پخش شده است. گفته می شود این گونه ی عقاب در حال انقراض است. برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قارچ جنگلی

به طور کلی قارچ ها خواص دارویی و درمان بسیاری از بیماری ها را دارند از جمله: درمان سرطان، کم خونی، کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی. در دنیای تغذیه قارچ جنگلی را یک خوراکی به عنوان سبزیجات طبقه بندی شده است از این مواد مغذی در بین غذای روزمره تان می توانید استفاده کنید و به خوبی از ویتامین بسیاری برخوردار شوید نیز با توجه به موارد گفته شده جزء مواد معدنی استثنا شناخته شده و مزایای عالی برای درمان بیماری و بدن انسان دارد.

گل بابونه شیرازی

همانطور که می دانید انواع مختلفی از گلهای بابونه وجود دارد که دارای اسامی مختلفی می باشند که مهم ترین نوع گل بابونه که طرفداران بسیاری نیز دارد گل بابونه سفید شیرازی است که به سبب فواید و خاصیت ویژه ای که دارد بسیار کارآمد می باشد. گل بابونه تشکیل شده از گیاهی با شاخه و برگ سبز رنگ ظریف که دارای گل برگهای سفید رنگ می باشد بهترین ناحیه برای رشد سریع گیاه گل بابونه شیرازی مناطق خشک می باشد.

پرده زبرا

به طور کلی پرده ها در سه حالت تنظیم می شوند که حالت بسته از ورود نور جلوگیری کرده و حالت باز نور را به طور کامل وارد فضا می کند همچنین وجود دو لایه موازی و راه راه در آن امکان ایجاد فضای سایه روشن را به مصرف کننده می دهد. تمامی پرده های زبرا امکان ایجاد تنظیم و کم و زیاد کردن نور را دارند، این پرده ها را می توان به دو صورت دستی و برقی به وسیله ی ریموت نیز کنترل کرد. معمولا پرده زبرا از ترکیب تور و پارچه تهیه و تولید می شوند.

درب اتوماتیک آسانسور

تولید کنندگان درب آسانسور با بهره مندی از طراحی متعدد و متریال مرغوب بهترین و با کیفیت ترین انواع درب اتوماتیک آسانسور را به مرحله تولید رسانده و آن را در دسترس مشتریان در بازارهای خارجی و داخلی قرار می دهند، طراحی متفاوتی شامل این نوع درب شده و متناسب با ایده آل مشتریان قابلیت سفارش دارد، درب آسانسور ضریب ایمنی بسیار خوبی داشته و در امنیت جانی کاربران نقش عمده ای را ایفا می نماید.