دختری که در خیابانهای تهران با لوله پلیکا نمره 20 ساز می زند

علاوه بر لوله پلیکا نمره 20 مورد استفاده برای تامین لوازم بهداشتی، سیستم زهکشی آب یک مدار مهم را نشان می دهد که از فاضلاب گرفته تا سرویس بهداشتی، رعایت استانداردهای مختلف اندازه بسته به استفاده از لوله ضروری است.

طراحی پی وی سی از هیدروکربن و نمک می آید، منبعی که در مقادیر زیادی در این سیاره وجود دارد. بنابراین از 43 درصد اتیلن و 57 درصد کلر تشکیل شده است.

ساخت لوله ها با استفاده از ذرات پلی وینیل کلراید و محصولات مختلف که تا دمای بالا گرم می شوند انجام می شود و سپس مجموعه به طور مداوم اکسترود می شود تا شکل استوانه ای به آن بدهد.

لوله های بخش ساخت و ساز به طول استاندارد 4 متر بریده می شوند، در حالی که لوله هایی که برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده اند دارای طول پایه 6 متر هستند.

برای امکان قفل شدن لوله‌ها، لاله از طریق گرم کردن یک سر و قالب‌گیری در فشار ساخته می‌شود. برای لوله های فاضلاب، یک مفصل چین خورده نیز اضافه می شود.

لوله پلیکا نمره 20

مزایای لوله های پی وی سی

شکل دادن و نصب لوله PVC نسبتاً ساده است و به ابزار کمی نیاز دارد. برای انجام این کار به یک لوله برش، یک سوهان ساینده، یک اره برقی، چسب مناسب برای تکیه گاه PVC نیاز دارید (مراقب باشید لوله PVC نباید گرم شود، نیازی به جوشکاری نیست، بلکه یک چسب است).

به لطف این ویژگی‌ها، PVC از رشد میکروب‌ها یا میکروارگانیسم‌ها حمایت نمی‌کند، که آن را برای تاسیسات آب آشامیدنی یا تخلیه فاضلاب جالب می‌کند.

اندازه های زیادی برای لوله های پی وی سی وجود دارد، بنابراین قطرهای 32 میلی متر، 40 میلی متر، 50 میلی متر، 63 میلی متر یا حتی 100 میلی متر را در بازار پیدا می کنیم. اما باید انبوهی از اتصالات ممکن را اضافه کنیم: زانویی (یک یا دوبل سه راهی)، شلوارک اتصال، لنگ، آستین، فیتینگ کاهش، البته سیفون و غیره.

در نهایت، مهم است که به یاد داشته باشید که نصب لوله‌کشی PVC بودجه شما را کاهش نمی‌دهد.