كاهش زیتون کنسروی طارم در بازار موجب سکته صاحب آن شد

بر اساس طبقه بندی بین المللی، زیتون سیاه (زیتون سیاه) و زیتون سبز (زیتون سبز) متمایز می شود.

زیتون سیاه میوه بالغ درخت زیتون است و زیتون سبز میوه نارس درخت زیتون است. تقسیم به زیتون (سبز) و زیتون (سیاه) فقط در روسیه وجود دارد.

زیتون کنسروی طارم دارای خاصیت بسیتر زیادی است و یکی از بهتری نوع زیتون ها می باید که معمولا برای کنسرو کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به ماهیت استفاده از زیتون، آنها به سه گروه اصلی تقسیم می شوند:

غذاخوری ها – طراحی شده برای کنسرو کردن و غذا خوردن به طور کلی (Kalamata ،Halkidiki ،Amfissa، و غیره).

دانه های روغنی برای تولید روغن زیتون (کرونئیکی و غیره) استفاده می شود.

روغن ترکیبی یا کنسرو (مانکی و غیره).

اندازه زیتون ها معمولاً با تعداد آنها بر حسب کیلوگرم تخمین زده می شود. به عنوان مثال، وقتی می گوییم اندازه زیتون اطلس یا 71-90 است، به این معنی است که یک کیلوگرم تقریباً 80 زیتون دارد که وزن هر یک تقریباً 13 گرم است.

زیتون
زیتون میوه درخت زیتون (زیتون کشت شده، زیتون اروپایی)، مشخصه غذاهای مدیترانه ای و یکی از محصولات اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی مدیترانه ای است.
و رژیم مدیترانه ای شاید یکی از توصیه شده ترین سیستم های تغذیه ای برای حفظ سلامتی باشد.

از زیتون برای تولید روغن زیتون استفاده می شود و به صورت تازه مصرف می شود و همچنین برای تولید زیتون های تخمیر شده که در سراسر جهان بسیار محبوب است.

میوه های درخت زیتون با توجه به میزان روغن آنها متفاوت است. انواع دانه های روغنی وجود دارد که برای تولید روغن استفاده می شود و انواع کنسرو شده که به صورت کنسرو شده و تازه مصرف می شود.

جالب اینجاست که زیتون (آنها هم زیتون سیاه هستند) همیشه به طور طبیعی سیاه نیستند.

زیتون های به اصطلاح اکسید شده ای هستند که با فروس گلوکونات (افزودنی غذایی E579) رنگ آمیزی می شوند و فرآیند خیساندن در محلول قلیایی (E524) را طی می کنند تا تلخی طبیعی میوه را از بین ببرند.

زیتون های اکسید شده را می توان با وجود گودال از زیتون های واقعی تشخیص داد.

این ماده در زیتون های رسیده به طور طبیعی وجود دارد، زیرا خلاص شدن از شر هسته آن میوه نرم از قبل را در آن زمان فاسد می کند.

انواع جهانی نیز وجود دارد که می توان از آنها هم برای تولید روغن و هم برای غذا استفاده کرد.