لوله پلیکا نمره 8 می تواند قاتل خاموشی که هیچ چیز درموردش نمی دانید

استفاده از لوله پلیکا نمره 8 برای خطوط لوله مدفون برای توزیع سوخت های گازی تا 10 بار در حال حاضر یک تکنیک گسترده در بخش گاز است.

لوله های PE 80 با شدت متوسط ​​در رنگ زرد و لوله های PE 100 SDR 17.6 در رنگ زرد نارنجی و همچنین آنهایی که به رنگ مشکی با نوارهای زرد نارنجی هستند، نیاز سیگنال دهی بادوام لوله های گاز را برآورده می کنند.

پلی اتیلن یک جزء با قطبیت کم است، بنابراین در برابر عوامل شیمیایی مقاومت بالایی دارد. نسبت به آب، بازها، اسیدهای معدنی غیر اکسید کننده، محلول های شور و خوردگی خارجی توسط خاک های تهاجمی بی اثر است.

گازهای قابل احتراق حمل شده در فاز گاز بر لوله های پلی اتیلن تاثیر نمی گذارد. در فاز مایع، اینها می توانند آنها را جذب کنند تا مقاومت مکانیکی را از دست بدهند که با استفاده از ضخامت های کافی جبران می شود.

لوله پلیکا نمره 8

مدول الاستیسیته پایین، بسیار کمتر از سایر مواد، امکان وجود لوله‌ها به صورت رول و کلاف، تأسیسات با مقاطع منحنی و امکان استفاده از فناوری‌های بدون ترانشه NO-DIG و همچنین قطع شدن گاز با فشار دادن را فراهم می‌کند.

شلنگ های آبیاری

نیاز به استفاده منطقی از آب، توسعه سیستم های مختلف آبیاری مناسب برای هر مزرعه را تعیین کرده است.

لوله های پلی اتیلن به دلیل وزن کم، به کارگران کمی برای حمل و نصب نیاز دارند. کوپلینگ های سریع، به ویژه آنهایی که برای این شیلنگ ها طراحی شده اند، امکان مونتاژ آسان را فراهم می کنند.

قرار دادن معمول این تاسیسات بر روی سطح زمین یا مدفون شدن با گاوآهن خال، زمان لازم برای مونتاژ آن را به حداقل می رساند.

لوله های پلی اتیلن برای سیستم های آبیاری بارانی، میکرو قطره ای و میکرو استفاده می شود. یک سیستم تنظیم و کنترل مناسب امکان دوز آب و کودهای قابل مصرف را فراهم می کند.