مدیران مدارس دانش آموزان را به علت تخریب لوازم قیمتی مدرسه تنبیه کردند!

مدیران 10 استان برای دانش آموزانی که لوازم مدرسه را تخریب کردند مجازات سنگینی در نظر گرفتند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقالات زیر را بخوانید.

درب ضد سرقت هوشمند

در واقع درب های ضد سرقت در دو نوع فلزی و چوبی در بازار موجود است. درب ضد سرقت هوشمند توسط سیستمی طراحی شده تا از بالاترین امنیت برخوردار باشد و توسط اثرانگشت فرد یا رمز و کارت شناسایی باز می شود.

شیرآلات اهرمی

همان طور که می دانید شیرآلات اهرمی به دلیل راحتی در باز و بسته شدن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. شیرآلات اهرمی برنجی به دلیل انجام کار با سرعت بالا و رنگ منحصربه فرد طرفدار بیشتری نسبت به شیرآلات معمولی دارند. این شیرآلات به راحتی زنگ نمی زنند.

کاشی سه بعدی

همان طور که می دانید یکی از انواع کاشی هایی که امروزه در طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود کاشی سه بعدی می باشد. از این کاشی ها به عنوان کفپوش و دیوار پوش در منازل، استخرها و لابی هتل استفاده می شود و در طرح ها و نقش های مختلفی در بازار موجود است.

فیلتر تصفیه آب

همان طور که می دانید همیشه نیاز به استفاده از آب آشامیدنی سالم در همه انسان ها وجود داشته است. استفاده از دستگاه فیلتر تصفیه آب برای از بین بردن آلودگی و آلاینده های مناسب می باشد. فیلتر تصفیه آب برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی بسیار مناسب است.