همه چیز در مورد سیب زمینی امروز شیراز که باعث ثروتمند شدن شما می شود

سیب زمینی که متعلق به خانواده بزرگ Solanaceae است، پرمصرف ترین سبزیجات در جهان است که در اصل از کوه های آند در آمریکای جنوبی می آید.

سیب زمینی امروز شیراز یکی از با کیفیت ترین سیب زمینی ها یم باشد که سالانه مقدار زیادی به کشورهای دیگر صادر می شود.

بیش از 120 گونه وجود دارد که بر اساس اندازه، شکل، رنگ، زودرس بودن و محتوای نشاسته متفاوت است که بر کیفیت گوشت تأثیر می گذارد.

با این حال، 25٪ از این واریته ها 90٪ از تولیدات فرانسه را تشکیل می دهند.

برای سیب زمینی آب پز (یوم، راکلت خوب که در حال ظهور است)، بخار پز، قهوه ای شده (برای ما تابه سرخ شده خوشمزه ) یا اوگراتین ، سیب زمینی هایی با گوشت سفت انتخاب می کنیم که در حین پخت متلاشی نمی شوند.

سیب زمینی

هر دو اما به طور مشخص، این سیب زمینی های گوشت سفت چگونه به نظر می رسند؟

در حال حاضر، آنها برای شناخت بهتر یکدیگر نام های حیوان خانگی دارند: شارلوت، آماندین، آنابل، سیسیل، فرانسلین، نیکولا، بل دو فونتن و غیره.

سیب زمینی هایی با گوشت سفت مدل های واقعی هستند: آنها خط را با شکل نسبتاً کشیده و نازک خود حفظ می کنند و در عین حال گوشتی سفت دارند.

چیزی برای جبران رنگ زرد شفاف آنها.

اگر قصد دارید مرغ سوخاری این یکشنبه را با سیب زمینی همراهی کنید، بهتر است روی آگاتا، مونالیسا، سامبا یا ملودی شرط بندی کنید.

آنها با گوشت رنگ پریده و در حال ذوب و بدن کمی پرپشت خود، برای همه دستور العمل ها در کاسرول یا فر مناسب خواهند بود.

سرخ شده! بله، اما به هر حال نه. با بینجه، سزار، آگریا، مانون یا ویکتوریا، یا هیچ چیز.

به لطف گوشت آرد و دانه درشتشان، روغن کمی جذب می کنند. علاوه بر این، بافت ایده‌آل برای پوره است. اما مراقب باشید، ما از آنها در آب استفاده نمی کنیم: آنها متلاشی می شوند.

بنابراین اگر نمی خواهید سوپ درست کنید، فراموش می کنیم.