کارگران هفت تپه بخاطر کاهش حقوق اعتصاب غذا کردند!

دولت حقوق کارگران هفت تپه را کاهش داد. در پس این اقدام کارگران به نشانه اعتراض دست از کار کشیدند و اعتصاب غذا کردند.  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت فلزی

درب ورودی اگر خیلی ضعیف به نظر برسد و به راحتی باز شود، می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن سرقت است، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما نصب و خرید درب ضد سرقت فلزی لوکس و اقتصادی با کیفیت عالی در طرح و رنگ های گوناگون تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

تیشرت مردانه

امروزه یکی از پرمصرفترین لباسهای دنیا با بیشترین تنوع تیشرت مردانه می باشد که به دلیل جنس فوق العاده ای که دارد مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است، به دلیل اینکه در طول تاریخ استقبال زیادی از این نوع لباس شده است به نظر می آید که از قدیم الایام آقایون از تیشرت مردانه به عنوان لباس اصلی خود استفاده می کنند.

مواد شوینده بهداشتی

همه ما در طول روز از مواد شوینده  و سلولزی مختلفی استفاده می کنیم و از موارد بسیار پر مصرف در زندگی هر انسانی شناخته می شود مواد شوینده به پودر لباسشویی، شامپو، صابون و غیره تقسیم می شوند و این مواد برای ایجاد نظافت فردی و خانه اهمیت فراوانی دارند. مواد شوینده بهداشتی از مواد مختلفی تشکیل می شوند که برای از بین بردن آلودگی های سطوح و پارچه همچنین بهداشت فردی به کار برده می شوند.

فندق قزوین

بهترین تنقلاتی که در شبهای عید بسیار پر آوازه است فندق است. فندق یکی از میان وعده های خوشمزه است، که فواید سلامتی متعددی نیز دارد که امروز بیشتر در شهرهای تهران و قزوین بدون پوست در بازارها وجود دارد. فندق قزوین سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین و چربی های سالم و مواد معدنی و دارای چرب های امگا ۶ و ۹ است. از دیگر مزایای این فندق کاهش التهاب و بهبود قند خون است.