کیوی روی درخت که شبیه مغز انسان است پیدا شد

بیش از ده آلرژن کیوی وجود دارد که اکتینیدین، یک آنزیم پروتئولیتیک، MW 30 کیلو دالتون، به عنوان آلرژن اصلی در نظر گرفته می شود که توسط Pastorello و همکاران شناسایی شده است.

در این مقاله می خواهیم در مورد آلرژی هایی که کیوی روی درخت می تواند برای شما داشته باشد صحبت کنبم برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

به عنوان آلرژن اصلی کیوی، یک پروتئین 30 کیلو دالتون که اکتینیدین است (Act d 1)، یک آنزیم پروتئولیتیک از کلاس تیول پروتئاز.

سایر آلرژن ها عبارتند از Act d 2 (Thaumatine like Protein، TLP) که یک آلرژن اصلی است، Act d 4 (سیستاتین)، Act d 5 (کیولین)، Act d 7 (پکتین استراز)، Acr d 8 (پروتئین Bet v 1).

مانند، Act d 9 (پروفیلین)، Act d 10 (پروتئین انتقال چربی) و Act d 11 (پروتئین اصلی لاتکس که یک کیتیناز کلاس 1 است).

کیوی زرد ( Actinidia chinensis ، به انگلیسی: gold kiwi ) به اندازه کیوی سبز حساسیت زا است. Actinidia deliciosa ، angl.

میوه کیوی ( Actinidia deliciosa )، که با نام دیگر انگور فرنگی چینی شناخته می شود، درختی است چوبی و برگریز و بومی چین، تا 9 متری بلندی.

کیوی

در اصل دو نوع میوه کیوی برای تولید کشت می شود: هاردی و طلایی.

خود میوه سبز دوست داشتنی با دانه های سیاه رنگ یکنواخت و خوراکی در داخل پوست قهوه ای تیره است که قبل از خوردن جدا می شود.

این میوه نیمه گرمسیری در مناطق 8 تا 10 USDA به خوبی سازگار می شود.

یک گیاه کیوی بالغ ممکن است تا 50 پوند یا بیشتر میوه پس از یک دوره 8 تا 12 ساله بدهد.

دانستن زمان برداشت کیوی ممکن است کمی مشکل باشد. تولیدکنندگان تجاری کیوی از ابزاری به نام رفرکتومتر استفاده می کنند که میزان قند موجود در میوه را برای تعیین زمان برداشت میوه اندازه گیری می کند.

رفرکتومتر برای اکثر تولیدکنندگان معمولی کیوی کمی گران است (حدود 150 دلار)، بنابراین روش دیگری برای تعیین زمان برداشت کیوی مناسب است.

بنابراین، ما به عنوان باغبان خانگی، در مورد نحوه چیدن کیوی در زمان آماده شدن چه چیزی باید بدانیم؟

از آنجایی که ما یک انکسارسنج برای تعیین زمانی که محتوای قند بهینه است (حدود 6.5 درصد یا بیشتر) نداریم، ممکن است به دانش زمانی که میوه کیوی به طور کلی به اندازه کافی برای برداشت میوه کیوی بالغ شده است تکیه کنیم.