شلنگ

اکثر صاحبان خانه ها پس از اولین نصب به فکر  شلنگ پشت لباسشویی خود نیستند متأسفانه، این قطعات لوله کشی نامحسوس و ارزان قیمت خانه های زیادی را زیر آب می برد.

اگرچه گرفتن اولین مجموعه از شیلنگ های ماشین لباسشویی که می بینید آسان است، ایده خوبی است که همه انتخاب ها را مرور کنید.

انتخاب یک مجموعه خوب از شیلنگ های ماشین لباسشویی به ویژه هنگامی که یک اتاق لباسشویی در سطح اصلی خانه قرار دارد، مهم است.

صرف نظر از اینکه کدام مجموعه شیلنگ ماشین لباسشویی را انتخاب می کنید، باید هر سه تا پنج سال یکبار آنها را تعویض کنید. همچنین ایده خوبی است.

که به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری منظم لوله کشی، سالی یک بار شلنگ ها را از نظر آسیب یا نشتی بررسی کنیدبسیاری از مردم با شلنگ استاندارد ماشین لباسشویی ساخته شده از لاستیک تقویت شده آشنا هستند.

شلنگ

خرید آنها نسبتاً ارزان است و به راحتی پیدا می شوند. آرماتور به شکل مش ریون بافته شده یا مش پلی استر است که باعث می شود لاستیک قوی تر شود و احتمال ترکیدن آن کمتر شود.

اگر ماشین لباسشویی شما در داخل خانه است، این شیلنگ ها توصیه نمی شود زیرا احتمال ترکیدن آنها بیشتر است. توجه داشته باشید که شیلنگ های تقویت نشده در دسترس هستند.

بنابراین بررسی کنید که برچسب به طور خاص نشان دهد که آنها تقویت شده اند.

یک شلنگ استاندارد ماشین لباسشویی ساخته شده از لاستیک تقویت شده یک انتخاب اساسی خوب برای زمانی است که ماشین لباسشویی در خارج از خانه قرار دارد.یک شلنگ بافته شده.

از جنس استنلس استیل حداقل چیزی است که برای استفاده در داخل ساختمان توصیه می شود. آنها از نظر قیمت در میانه راه هستند، اما ایمنی اضافه ارزش پول اضافی را دارد.

فولاد ضد زنگ بافته شده یک شیلنگ لاستیکی را پوشانده و مقاومت در برابر ترکیدن را فراهم می کند. این شیلنگ های ماشین لباسشویی در صورت نصب صحیح، میزان خرابی کمتری نسبت به شیلنگ های لاستیکی دارند.

توجه داشته باشید که در فضاهای تنگ که ممکن است شیلنگ خم یا کج شود، فولاد ضد زنگ بافته شده می تواند در شیلنگ لاستیکی فرو رود. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکل به دنبال شلنگی باشید که در انتهای آن زانویی داشته باشد.

شلنگ بافته شده از جنس استنلس استیل بهتر از شیلنگ لاستیکی اصلی است و زمانی که ماشین لباسشویی در داخل خانه قرار دارد حداقل استاندارد را برآورده می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *