ظرف

داشتن ظرف چوبی پایه دار ماشین ظرفشویی می تواند مزایای زیادی را برای شما و خانواده تان به همراه داشته باشد.

خواه آشپز مشتاقی باشید و علاقه ای به شستن پس از تهیه غذا نداشته باشید یا خانواده ای پرمشغله را اداره کنید و می توانید با دست در خانه این کار را انجام دهید، ماشین ظرفشویی بهترین راه حل برای صرفه جویی در زمان است.

زندگی بدون صرف زمان برای شستن قابلمه ها و تابه ها به اندازه کافی شلوغ و سریع است. آیا می دانستید که 60 دقیقه از روز اول بعد از غذا صرف شستن لباس می شود.

تنها 9 دقیقه صرف بار کردن ماشین ظرفشویی می تواند به شما در صرفه جویی 51 دقیقه از زمان به دست آمده خود کمک کند.

ظرف

حتی برخی از ماشین های ظرفشویی برنامه های زمان بندی شده متنوعی از 30 دقیقه تا 120 دقیقه را متناسب با برنامه شما ارائه می دهند.

 

به سادگی ظرف 9 دقیقه ماشین ظرفشویی را شارژ کنید و بروید و مجموعه جعبه‌ای را که می‌خواستید از آن استفاده کنید تماشا کنید.

در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنیدباعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

آیا می دانستید، شستن با دست ممکن است باعث صرفه جویی در مصرف آب شود، اما طبق یک مطالعه اخیر، استفاده از ماشین ظرفشویی در واقع مصرف آب را تا 74 درصد کاهش می دهد. 2 این مقدار آب است!.

و در اینجا متوقف نمی شود. در تلاش برای کمک به کاهش مصرف انرژی، برخی از مدل‌ها مانند DSFN6839 به میزان قابل توجهی آب کمتری مصرف می‌کنند، یعنی حدود 6 لیتر در هر چرخه. علاوه بر این، برخی از مدل های ما دارای برنامه نیمه بار هستند که مصرف انرژی و آب را 10-25٪ کاهش می دهد. بنابراین شما نه تنها در زمان صرفه جویی می کنید، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *