بدانید که چرا لوله پلی اتلین با همه فرق دارد

یک دیدگاه فنی مستقیم که چرا یک نوع لوله پلی اتیلن ارومیه متقابل از بقیه متمایز است.

در عصری که سیستم‌های لوله‌کشی از فلز به پلاستیک در حال پیشرفت هستند، پیمانکاران به این فکر می‌کنند که کدام سیستم لوله‌کشی پلاستیکی لوله پلی اتیلن ۴ اینچ بهترین است.

پاسخ درست را می توان با یادگیری برخی از حقایق فنی در مورد لوله پلی اتیلن متقاطع (PEX) یافت – یک ماده لوله کشی انعطاف پذیر، بادوام و پلاستیکی که برای دهه ها در کاربردهای لوله کشی و گرمایش در سراسر جهان استفاده می شود.

در حالی که تمام لوله های PEX باید از استانداردهای خاصی برای درجه بندی دما و فشار و ضخامت دیواره لوله پیروی کنند، متغیرهای زیادی در روش های تولید PEX بر عملکرد لوله پلی اتیلن صادراتی تاثیر می گذارد.

این مقاله به چهار ویژگی فنی PEX می پردازد تا شما را در انتخاب بهترین سیستم لوله کشی برای سازه راهنمایی کند.

اتصال عرضی یک پلیمر منجر به شبکه ای از مولکول ها می شود که از نظر شیمیایی به یکدیگر پیوند می خورند، نه اینکه صرفاً مولکول های پلیمری را حفظ کنند.

با اتصال عرضی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) برای بدست آوردن PEX، این فرآیند توانایی لوله را برای حفظ قابلیت های نگهداشت فشار در دماهای بالا بهبود می بخشد. همچنین چندین ویژگی مکانیکی دیگر را ارائه می دهد.

پلی اتیلن از ستون فقرات اتم های کربن با اتم های هیدروژن متصل تشکیل شده است. در طول فرآیند اتصال عرضی، اتم‌های کربن موجود در مولکول HDPE به اتم‌های کربن در سایر مولکول‌های HDPE پیوند می‌خورند.

در نتیجه، زنجیره های کربنی به یکدیگر متصل می شوند و شبکه ای قوی لوله پلی اتیلن کشاورزی قم را تشکیل می دهند.

 

  • منابع:
    1. 4 technical reasons why PEX-a pipe is best for plumbing
  • تبلیغات: 
    1. حمله خرس قهوه ای به مزرعه عسل در ییلاقات استان سرعین!
    2. مردی که با خوردن عسل قدرت چسبندگی پیدا کرد!
    3. خوردن ارده کنجد لکنت زبان را از بین می برد
    4. محصولاتی وجود دارد که با فروش آن در عرض 1 هفته به آرزوهایتان می رسید