کیف های چرم گیاهی را کشف کنید

در این مقاله، ما در مورد 5 مهم ترین دلیل بهتر بودن کیف چرم رودوشی مردانه در مقایسه با سایر موجودات در بازار صحبت خواهیم کرد.

اما قبل از شروع، بیایید در مورد اینکه کیف های چرمی گیاهی چیست و از چه چیزی ساخته شده اند بحث کنیم. بنابراین، چرم وگان به عنوان یک ماده خام معمولاً از پلی اورتان ساخته می شود که پلیمری است که مدیران کارخانه معمولاً طبق سفارش آن را می سازند.

این پلیمرها را می توان به راحتی از مواد پایدار و نوآورانه مانند، برگ های آناناس، پوست سیب، چوب پنبه درختان بلوط و سایر بقایای میوه های ناخواسته به همراه پلاستیک بازیافتی تشکیل داد.

اغلب کیف های چرم وگان شبیه کیف های چرم معمولی به نظر می رسند. چرم وگان با کیفیت خوب کاملاً شبیه کیف چرم طبیعی اداری

واقعی است و به سختی می توان تفاوتی بین آنها پیدا کرد.

بیایید با لیست خود شروع کنیم!

اولاً، چرم گیاهی بهترین گزینه است زیرا حیوانات را در بر نمی گیرد و معمولاً از پوست گاو یا گاو به ویژه برای تولید کیسه استفاده می شود.

در مقابل، کیف های دستی وگان معمولا از مواد مصنوعی مانند پلی اورتان تولید می شوند که هیچ خطری برای حیوانات ندارد.

همه این عوامل بیان شده، چرم گیاهی را برای همه دوستداران حیواناتی که مایل به استفاده از محصولاتی هستند که هیچ گونه درد و رنجی برای حیوانات ندارند، کیف چرم مردانه ایده آل می کند.

در واقع، این فقط برای دوستداران حیوانات صدق نمی کند، فقط برای همه ما درست است که با هم بایستیم تا به رنج حیوانات در سطح جهانی پایان دهیم. حیوانات نباید هزینه انتخاب کیف مجلسی چرم طبیعی مد ما را متحمل شوند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. کاهش وزن با کوتاه ترین زمان
    2. پنجره دو جداره که ضد اشعه مضر است
    3. فردی که از زندان هم توانست تفکر اقتصادی را پیاده نماید!
    4. استفاده از کود برای رشد چمن مراتع