ظرف یکبار مصرف

امروزه مصرف کنندگان معمولا بسته بندی مواد غذایی را پس از یک بار استفاده دور می ریزند. با افزایش میزان زباله های بسته بندی، تشویق به کاهش آن ظرف یکبار مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

در حالی که اکثر مطالعات قبلی بر روی بسته بندی در شیوه های مربوط به سوپرمارکت ها متمرکز شده اند، ما نقش آن را در مصرف مواد غذایی فراتر از حوزه خرید ظروف چینی تجزیه و تحلیل می کنیم.

با ریشه در تئوری های عملی ما بسته بندی را به صورت مفهومی به عنوان یک عنصر مادی جدایی ناپذیر که ناخودآگاه در مصرف روزانه مواد غذایی استفاده می شود، چارچوب بندی می کنیم.

برای بررسی این ایده، ما داده‌های کیفی را از 26 مصرف‌کننده تابلو نقاشی در برلین، آلمان جمع‌آوری کردیم. با ترکیب خاطرات غذایی و مصاحبه‌ها.

نتایج ما نشان می‌دهد که بسته‌بندی یکبار مصرف به روش‌های مختلف در بسیاری از شیوه‌های مصرف مواد غذایی درگیر شده است.

این یک شی چند وجهی است که ضمن تسهیل مصرف، در زمان و مکان صرفه جویی می کند و دور زدن مصرف کنندگان را دشوار می کند. بر اساس این بینش ما توصیه هایی را برای تغییر خودکار رنگی فانتزی به سمت پیشگیری از زباله های بسته بندی استخراج می کنیم.

  • منابع:
    1. Disposable : The role of packaging in everyday food consumption
  • تبلیغات: 
    1. ارزش اقتصادی توت فرنگی صادراتی
    2. ساخت دستمال کاغذی ضد آب در آزمایشگاه چین
    3. ساخت اولین سیاه چال مصنوعی در جهان
    4. استفاده از دمپایی برای حفظ تعادل بدن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *