دانشآموزان به جای اینکه دانشآموزان را به سمت حفظ کردن محض سوق دهند در لبه یک انقلاب تکنولوژیکی ایستادهاند که انقلاب صنعتی 4.0 نامیده میشود.
ایجاد یک روش تدریس خوب با استفاده از فناوری کیک دوقلو دخترانه به عنوان رسانه مورد نظر است.
بنابراین، برای معلم امروزی ضروری است که یک معلم انگلیسی باید بتواند یک روش تدریس را با رسانه های مناسب ادغام کند تا در کلاس درس گرد هم آورد تا هدف تدریس و یادگیری کیک مغزدار موثر را به شیوه ای لذت بخش به دست آورد.
این مقاله به بررسی استفاده از اپلیکیشن کیک در آموزش صحبت کردن به دانشآموزان دبیرستانی میپردازد.
هدف از این مطالعه بررسی این موضوع بود که آیا کاربرد کیک در آموزش مهارت گفتاری به دانشآموزان سال آخر دبیرستان و درک دانشآموزان از کاربرد کیک کاکائویی خیس وجود دارد یا خیر. رویکرد این پژوهش کیفی بود.
مشاهده، پرسشنامه و مصاحبه به عنوان ابزار استخراج داده ها استفاده شد. آزمودنی های این پژوهش دانش آموزان پایه دهم علوم یک SMA PGRI 3 BOGOR بودند.
نتایج به دست آمده آن دسته از برنامه هایی است که یادگیری سرگرم کننده ایجاد می کند، انگیزه دانش آموزان را بهبود می بخشد و مهارت گفتاری کیک تولد خانگی آنها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
- منابع:
- تبلیغات: