لباس

وقتی از امنیت خصوصی صحبت می کنیم، به وظایف امنیتی و کنترلی اشاره می کنیم.

نقش های تحت پوشش می تواند متفاوت باشد، لباس فرم نگهبانی و انتظامات در این محیط حرفه ای و کاری چیزی است که نقش و عملکرد انجام شده را متمایز و مشخص می کند.
بنابراین، نیاز است که شرکت ها و آژانس های فعال در این بخش، لباس های فرم و لباس فرم را برای نظارت کارکنان خود تهیه کنند که از یک لباس خاص پیروی می کنند.

به ویژه، آنها برای پرسنلی که با موارد زیر سر و کار دارند نشان داده شده اند:

  • کنترل دسترسی
  • کنترل مناطق کاندومینیوم
  • هوشیاری یا نگهبان غیرمسلح
  • سرویس نگهبان
  • محافظ شخصی

سفارشی سازی لباس یک جنبه اساسی است. این به شما امکان می دهد تعلق به یک نقش یا وظیفه خاص مانند نظارت و امنیت را شناسایی کنید، اما همچنین به برند شرکت خود دید و شناخت بیشتری بدهید.

لباس

در واقع، به لطف تیم حرفه ای خود، ما این امکان را داریم که پروژه گرافیکی لوگوی شما را متناسب با شما طراحی کنیم و سپس آن را بر روی لباس رندر کنیم و از طریق فرآیند چاپ (چاپ داغ یا اسکرین) روی لباس نظارتی شما نقش کنیم. ) یا با تکنیک گلدوزی.

با تشکر از تجربه ما، می‌توانیم شما را در انتخاب روش‌های سفارشی‌سازی که به بهترین وجه متناسب با نوع پارچه هستند راهنمایی کنیم.

فرآیندها به روشی حرفه ای انجام می شود، ما در شخصی سازی هر لباس دقت زیادی می کنیم و کیفیتی را که طعم ایتالیایی را متمایز می کند تضمین می کنیم.

واحدهای پلیس، ارتش، امداد و نجات و امداد جاده ای نقشی حیاتی در جامعه ما دارند. این کارگران با انواع خطرات از جمله خطرات مربوط به محیط کار، شرایط کاری و به طور کلی رفتار افراد مواجه هستند.

پارچه های با دید بالا (در رنگ های زرد، نارنجی و قرمز) انتخاب ایده آلی برای لباس های شسته شده صنعتی و استفاده کننده هستند زیرا در طول زمان مقاومت و بالاترین سطح محافظت را ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *