هویج

هویج نوعی از سبزی مبی باشد که ریشه آن را می خوریم بنابراین به آن سبزی ریشه می گویند یک روش برای نگهداری هویج، هویج فریزری می باشد که عمز نگهداری آن را افزایش می دهد.

اگر دانه های هویج در خاک حاصلخیز قرار داشته باشند، ریشه ای از آنها در زیر رشد می کند.

مدام طولانی تر و ضخیم تر می شود. رنگ آنها بسته به تنوع، نارنجی، زرد یا سفید است. ساقه‌ها و برگ‌های باریک در بالای زمین رشد می‌کنند که به آن‌ها گیاهان می‌گویند.

هویج معمولاً در بهار کاشته می شود و در تابستان یا پاییز برداشت می شود اگر هویج را برداشت نکنید، در زمستان زنده می ماند.

این گیاه تا حد زیادی از بین می رود، اما دوباره رشد می کند قوی تر سپس گلها از گیاه رشد می کنند.

هویج

هنگامی که یک حشره آنها را بارور می کند، آنها به دانه تبدیل می شوند. آنها در زمستان روی زمین زنده می مانند و در بهار بعد جوانه می زنند.

بنابراین همیشه دو سال طول می کشد تا هویج تازه داشته باشید، به شرطی که مقداری از آن را در زمین بگذارید.

باغبانان ماهر اطمینان حاصل می کنند که دانه ها و هویج ها هر سال رشد می کنند باغبان های سرگرمی معمولاً بذرها را در مهد کودک یا سوپرمارکت خریداری می کنند.

هویج در بین ما بسیار محبوب است می توانید آنها را به عنوان میان وعده به صورت خام مصرف کنید. آنها را به صورت خام و پخته در سالاد مصرف می کنند.

به عنوان یک سبزی پخته، با بسیاری از وعده های غذایی به خوبی ست می شوند هویج نارنجی نیز رنگ زیادی به بشقاب می آورد. برخی از مردم از آب هویج خام تهیه شده لذت می برند.

هویج متعلق به چتریان است. چتر یک گل آذین چتر مانند یا پرزدار است با این کار هویج چند برابر می شود. گشنیز، زیره و رازیانه نیز چتری هستند.

ما اینها را عمدتاً به دلیل اسانس آنها مصرف می کنیم هویج در بین چترداران استثناست زیرا ما ریشه غنی از کربوهیدرات آن را می خوریم.

در اصل، هویج زرد یا بنفش بود رنگ نارنجی که امروزه هویج را با آن مرتبط می‌دانیم، تنها از طریق پرورش به وجود آمده است.
اولین نوع هویج نارنجی رنگ نارنجی بلند و شاخ بود، امروزه نوع نانت بیشتر در اروپا کشت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *